18 grudnia 2012

" Zobaczyć tęczę " Karolina Kubilus



Cudowna książka! Aż nie mogłam się od niej oderwać, tak mnie wciągnęła, na potwierdzenie tego mogę powiedzieć, że zaczęłam czytać ją wczoraj, a już dziś mogę napisać jej recenzję, ponieważ już ją przeczytałam. Książka jest tak lekka, tak sympatyczna, że czyta się ją w zastraszająco szybkim tempie. Uwielbiam takie książki. 

Główną bohaterką jest Anita, mama nastoletniego Michała, która szaleńczo zakochana jest w swoim nowym towarzyszu - Jacku. Po rozwodzie nareszcie odnalazła miłość swojego życia. Ma grono szalonych przyjaciółek, które wspierają ją na każdym kroku. Mamy również do czynienia z Dyrem, który niemalże prześladuje naszą Anitkę i najlepiej rzucił by dla niej szkołę, którą tak kocha, gdyby tylko ta dała mu jakieś nadzieję na związek. Jednak Anita nie jest zainteresowana tą propozycją.

Niestety nie zawsze jest w naszym życiu tak kolorowo jak byśmy chcieli, i nieraz nadciągają nad nasze życie burzliwe chmury. Lecz czy jedno nieporozumienie może przekreślić szczęśliwy związek Anity i Jacka? Czy wytłumaczą sobie wszystko i dojdą do porozumienia? 
Jakby tego było mało Anita dowiaduje się, że badania, które zrobiła wyszły źle i trafia do szpitala. Już chyba gorzej być nie może...

Jednak pewne przysłowie mówi, że po każdej burzy wychodzi słońce, i pokazuje się tęcza.

Zachęcam Was gorąco do przeczytania tej cudownej książki.


MOJA OCENA:
11/10






Wydawca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Dziękuję za każdy komentarz ~