13 października 2012

" Zawsze przy mnie stój " Carolyn Jess-Cooke


Obok nas istnieje świat, którego nie dostrzegamy.
Ktoś w każdej sekundzie walczy o Twoją duszę.
Zamknij oczy i poczuj dotyk Anioła.


Niektórzy Aniołowie Stróże są wysyłani
na ziemię, aby strzec rodzeństwa,
swoich dzieci i osób, które były im bliskie
za życia. Ja wróciłam do Margot.
Do samej siebie.


Życie, jakie zachowałaś w pamięci,
stanowi tylko niewielki fragment układanki.
Teraz będziesz widziała cały obraz.

Margot po śmierci wraca na ziemię jako swój własny Anioł Stróż. Od
tej chwili jest świadkiem wszystkich błędów, jakie popełniła w życiu.
Czy zdoła ocalić siebie i miłość swojego życia? Czy aby ratować tych,
których kocha, będzie gotowa zawrzeć pakt z demonem i zdobyć się na
największe poświęcenie?

Poruszająca opowieść o trudnych wyborach, przebaczeniu i nadziei.

Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na kilkanaście języków.


MOJA OPINIA:

Pamiętam dokładnie dzień, w którym po raz pierwszy w Internecie przeczytałam o tej książce. Co w pierwszym momencie mnie urzekło? Okładka, w barwach odcieni koloru niebieskiego, a pośrodku urocza dziewczynka wyglądająca jak cudowny Aniołek.

Następnie urzekł mnie oczywiście tytuł, który wskazuje od razu, że mamy do czynienia z Aniołami, a następnie sam opis dający do myślenia i zachęcający do przeczytania i sięgnięcia po książkę. 

Jak już wyżej możemy przeczytać główną bohaterką jest Margot, która wraca na ziemię w postaci swojego własnego Anioła Stróża. Już to, wielu z Nas może stać się dziwne i nieprawdopodobne, aby być swoim własnym Aniołem.

Margot wraca i od tej pory strzeże siebie samej od dnia swoich narodzin, aż po kres swoich dni. Ogląda swoje życie od nowa, z boku, jest widzem na swoim własnym przedstawieniu, w którym to Ona sama gra główną rolę.

Książka jest bardzo ciężka, momentami myślałam, że już przez nią nie przebrnę, opisy tego jak dzieci były niemalże torturowane w sierocińcu, w którym była Margot były wręcz przerażające. 

Całe Jej życie było pasmem nieszczęść, nawet zakończenie książki jest bardzo smutne...

Do ostatniej kartki opowieść ta jest przejmująca, dająca do myślenia, aby zmienić w swoim życiu coś póki mamy na to jeszcze czas.

Gorąco polecam Wam tą książkę, jest warta przeczytania. 

MOJA OCENA: 10/10





Wydawca




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Dziękuję za każdy komentarz ~