14 stycznia 2014

" Iluzja " - recenzja filmu.


Film ten zrobił na mnie ogromne wrażenie, momentami siedziałam dosłownie kilka centymetrów od monitora, aż chciało się wejść do tego filmu i poczuć wszystko na własnej skórze.
Jest niewiele filmów takiego typu: o magii, magikach, różnych sztuczkach, coś fantastycznego! W filmie tym jest wszystko to co lubię: świetna fabuła, akcja, chwile niepewności, zaskoczenia oraz zdumienia. 
Słyszałam różne opinie na temat tego filmu, jednak ja oceniam go jak najwyżej, mnie się niesamowicie podobał i będę polecać go każdemu.
Główni bohaterowi spisali się na medal, ich role były barwne i świetnie zagrane. 
A jakie zakończenie! Musicie to zobaczyć :)

" Teraz mnie widzisz, ale im bardziej zdaje się wam, że wszystko widzicie, tym łatwiej będzie was oszukać. "

 

 Pozdrawiam.

5 komentarzy:

~ Dziękuję za każdy komentarz ~