30 marca 2013

" Mimo wszystko Wiktoria " Renata Kosin - recenzja książki


Książka o kobietach dla kobiet, opowiadająca o sile przyjaźni, o troskach dnia codziennego, ale i również o radościach i szczęściu, które nieraz nieoczekiwanie pojawia się w naszym życiu.

Gabrysia, Edyta, Zuzia oraz Michalina, przyjaciółki od czasów studiów, które wskoczyłyby za sobą w ogień, pomagają sobie w najtrudniejszych dla nich chwilach, aby później wspólnie cieszyć się szczęściem tej drugiej.

W książce podobała mi się wielowątkowość, przez co dosłownie nie mogłam się od niej oderwać. Tak wiele ciekawych rzeczy się w niej działo, że nie mogłam doczekać się aż zajrzę na kolejną stronę i zobaczę co się tam kryje. 

Dzięki tej książce zapragnęłam zapisać się na kurs frywolitkowy ;) I z miłą chęcią poznałabym osobiście pana Filipa Oreckiego, który tak chętnie poznał tajniki kobiecości oraz zapisał się na wspomniany przeze mnie wcześniej kurs frywolitkowy oraz stał się ulubieńcem wszystkich pań.




Wydawca



2 komentarze:

~ Dziękuję za każdy komentarz ~